Träningsglädje!

Bra jobbdag på teatern! Enda problemet är väl att "Att-göra-listan" bara blir längre ju mer jag jobbar... Inte så att det jag gör inte duger, utan det är nya saker som dyker upp och måste lösas - och helst nyss! Därför ska jag jobba en liten stund innan jag knoppar in. Måste ju upp tidigt eftersom jag ska inleda teaterns frukostmöte 8.00... Hur kunde jag lova det? Haha!
 
Efter avslutad dag blev det träning och den här gången Indoor Walking med delar av träningsgänget! Så kul!


Och här är vi innan passet ska starta! Galet glada - eller ovetande om smärtan... Haha! Att vi är suddiga beror nog på att jag skrattade så mycket att jag inte höll telefonen stilla.

Superbra pass med tabataindelning för antingen ben eller armar och jag körde verkligen skiten ur mig. Så skönt! Glad över gårdagens framgångar har jag ikväll testat övningen igen och det gick sådär... Jo, jag kom upp men har ont i handlederna. Får vila någon dag innan jag är på't igen!
 

Och så här galet glada och svettiga var vi efteråt! Anledningen till oskärpan här var nog hellre att kraften i armarna var helt slut... Haha! Men så kul att ni hängde med Lisbeth, Karin och Eivor! Riktigt roligt!


Jag får alltid intressanta frisyrer efter träningen. Tyvärr svåra att upprepa...


Läste annars i dagens tidning att vi tränar mindre än vi tror - och framför allt mindre än vi säger! Är det verkligen sant att folk ljuger om tuffa träningspass när de bara legat hemma? Så värdelöst? Träningen är ju bara till för ens egen kropp så det blir ju att ljuga för sig själv! Ja, det kan inte vara någon annan som bryr sig... Men märkligt är det!

Intressant himmel när jag kom hem! Månen lyste så starkt att det nästan blev ljust ute! Och moln och stjärnor på samma gång. Vad betyder det? Kallt? Och snö? Och en vaken natt? Haha!

Hur som helst är jag så glad efter kvällens pass och den glädjen kan man inte ljuga sig till! Den kommer som ett brev på posten när man mår bra och känner sig nöjd med sig själv! Nu måste jag använda energin till att förbereda morgondagen! Tjolahopp!