Ombyte förnöjer!

Vad är det som gör att man från att ha känt sig låg och sliten helt plötsligt tycker att allt är helt OK och att man t o m känner sig uppåt?
 
Jag funderar ofta på det där eftersom jag kan byta sinnesstämning på en svinblink! Jag kan med andra ord säga att första halvan av den här dagen ersattes med en riktigt bra fortsättning. Och förändringen skedde som när man knäpper med fingrarna...
 
Jag måste vara lite märkligt konstruerad! Haha! Men jag är glad att jag ju nästan alltid är just glad! Nåja, det handlar väl bara om vilken varg man matar... Ni har säkert läst den här men jag tar den igen. 
 
En indian satt och pratade med sitt barnbarn. Han sa: ”I alla människor bor det två vargar som slåss. 

Den ene är ond. Det är ilska, fruktan, missunnsamhet, avundsjuka, sorg, arrogans, självömkan, lögn, överlägsenhet och egoism. 

Den andra är god. Det är glädje, fred, kärlek, hopp, lugn, ödmjukhet, välvilja, empati, sanning och tillit”. 

”Vilken varg vinner?”, sa barnet. 

Den du matar”, sa den gamle mannen.
 
Kloka ord. Jag verkar ha gett min goda varg bra mat i eftermiddag och även träning eftersom jag åkte och körde ett pass Indoor Walking och ett pass Core när jag slutat jobba. Sköööönt som tusan!
 
Idag fick jag sällskap av fina fotografen Paulina! Och när man plåtar en fotograf så anstränger man sig extra mycket... NOT! Sorry men det blev i alla fall en glad bild så det måste ha varit åtminstone två nöjda vargar som tränade idag?
 
Annars har det varit full rulle. Mycket planering eftersom jag ska till Östersund och Kiruna nästa vecka och precis lägger sista handen vid det mesta tycker jag... Dessutom har jag dragit igång ett sommarprojekt som jag hoppas ska bli av. Man måste ju ro med alla årorna och blicka framåt som företagare. Och det gillar ju jag. Nu ska jag mata min goda varg med lite tandborstning och sömn! Ombyte förnöjer!