Jobb och hälsa!

Sov dåligt i natt vilket nu för tiden är i högsta grad ovanligt. Alltså var jag trött i morse men just nu pigg som en mört! Tur att jag fick tre nya böcker i julklapp och kan lägga mig och läsa för att landa efter dagen! 
 
Blev jobb med projektet idag, lite ärenden och besök på teatern för att träffa lite folk. Kanske sitter jag där och jobbar imorrn för att få chansen att bolla några frågor. Tyvärr är de överlastade med jobb och bokslut så det är deras tur att vara urstressade... Får väl muntra upp dem (eller störa?) med några glada skratt? Haha!
 
I afton gjorde jag en god fisk och åkte sedan iväg på sista träningspasset med Anki den här svängen. Noterar att jag hunnit träna 9 gånger efter jul och det känns bra! Får väl återgå till Indoor walking så att man håller ångan oppe! 


Efter passet hade vi träff med Kasam-gänget och idag blev det en ny föreläsning om hälsa ur en lite annan synvinkel. Det blev mycket prat om dolda inflammationer i kroppen, insulinresistens, kost och tillskott mm. Allt var kanske inte i min smak men vi är ju olika. Tror att det var försäljningsdelen av balansolja (som säkert är bra!) som gjorde att jag blev lite skeptisk. När människor har egen vinning i något har jag svårare att se dem informativa på ett objektivt sätt.
 
Men det blev ändå en bra kväll med det här härliga gänget! Vi har så roligt och kvällens träning var hur jobbig som helst men såååååå skön så här efteråt! "He ska' kännes!"