Inte bra på allt!

Hade just tänkt skriva ett inlägg om dagen och min egen förmåga - eller oförmåga och turen att ibland göra rätt - när jag hör Alex Schulman inleda sin föreställning "Älska mig" där han berättar att han ska prata om sin narcissism. Jag känner att jag plötsligt blir lite tveksam till mitt eget bloggande men inser också att jag med min självkritiska sida aldrig kommer att ligga i någon riktig riskzon. Narcissism är ju en individs självupptagenhet, självförhärligande och överdrivna tro på den egna förmågan. 
 
Nåväl, dags att gå vidare och skriva om... mig själv! Hahaha! Ja, jag är då för rolig! Vet inte varför jag kom in på det där men jag hade tänkt berätta att jag efter att ha haft min nya mailadress i snart ett år nu äntligen tagit mig i kragen, avsatt tid och energi och lyckats lägga till den som ordinarie adress i min gmail! Yezz! Ni kan alltså numera nå mig på [email protected] ! Mer narcissistisk adress får man väl kanske leta efter ? Haha!
 
Men jag har inte jobbat med adressen hela dagen. Det gick otroligt snabbt när jag väl kom till skott och jag förstår inte varför jag gruvat mig. Jo, kanske för att jag blir så otroligt frustrerad när jag inte klarar av vissa saker och där teknikens framfart ibland kan göra mig vansinnigt arg...Nu blev det inte så och därför hann jag också jobba med Norrländsk Passion, uppdatera mig på allt som hänt och skriva en ganska utförlig rapport till alla inblandade. Ja, den blev kanske lite lång så mitt nästa mål är väl att lära mig begränsning... Haha!
 
Hann en sväng till syrran innan middagen för att smakråda lite inför morgondagens 40-årsfest då jag också ska få sitta barnvakt till gullungarna. Hoppas att de blir lika glada! Ja, jag är inte orolig för My - vi är ju polare! Värre då med lillebror som jag ännu inte hunnit skaffa mig en riktig relation till men det ska nog gå bra!


Lite renfilé till middag med rödbetor, avokado och getost som sallad. Inte vackert men helt OK. 

En cappucino och lite choklad senare har vi landat i soffan, gett upp narcissismen och istället övergått till serien "Homeland"! Ser ut som det här kan bli bra! 
 
Imorrn är det träning igen och en sprillans ny dag! Kommer att bli magiskt bra!