Veckans kvinnor!

Jag har redan nu insett att det här med att utse VECKANS KVINNA kommer att bli komplicerat! Inte så att jag (som vissa män i ledande ställning...) har svårt att hitta kandidater! Neeeej, jag hittar så många att jag snarast borde övergå till att utse Dagens Kvinna! Men än så länge blir det varje helg och den här veckan utser jag faktiskt två!! Och det här är kvinnor som gör mig lycklig!
 

Här har ni två fantastiska energigivare på 360 Träningscenter: Kicki och Linda! Jag blir så glad när jag kommer dit och träffar just de här finingarna! De tar emot, pratar, skrattar, uppmuntrar, leder, förklarar, respekterar, hetsar, peppar och ser till att vi andra får ut så mycket som möjligt av träningen! Man känner sig sedd och duktig bara man tar sig dit - och dessutom har de också gedigen kunskap om hur man sköter sin kropp för att den ska må bäst. Jag gillar att gå på deras pass och känner stor respekt! De uppmuntrar våra egna val att träna och är också intresserade av att vi gör tekniskt rätt när vi utför övningarna. Ni är fantastiska! 

Ja, det blev en bra fredag på många sätt! Lite jobb, lite träning, lite shopping, lite vila - och allt med en skön känsla av begynnande träningsvärk! Det är ju bara för härligt! Lycklig? Joo... När jag såg klippet som jag fotat från förra dagens tidning så förstår jag att jag kanske gjort rätt saker?
 

Bara att sätta igång! Och en del saker har jag ju redan börjat med. 
 

Igår hann jag också leka lite! Hann ju förbi syrran innan träningen och jag kämpar på för att vinna unge herrns hjärta! Det är inte helt enkelt men jag ger mig inte! Man vill ju bara gosa med de här fina kinderna! 


Men nog ser han glad ut? Haha! Fem månader gammal har han just lärt sig krypa, tar sig runt hela lägenheten och vill helst bara stå! Han kommer förmodligen att gå långt... :)


Lika långt som storasyrran! Detta underbara, kloka, söta och glada charmtroll!


My är verkligen en fin storasyrra! Omhändertagande, ömsint och positiv! Här har Max börjat fundera på om jag ändå inte ska åka snart... Haha!
 
Och så åkte jag ju på träningspass! Både igår afton och idag till lunch! Inte undra på att jag är glad! Alla tycker kanske inte att det är normalt att köra walking inomhus men det är väl som i visan:

Jag är ute när gumman min är inne... Haha! 
 
Nöjda med dagen har vi nu avnjutit lite renfilé, rostad potatis och grönsaksfräs. Hade tänkt slänga mig i soffan men bestämde mig för att se vad Tommy Körberg har för sig på Folkparken! Let's go!