Världens roligaste jobb!

Idag har jag jobbat som en iller! Först sex timmar med rapporter och fix i projektet, sedan med ett ideellt arrangemang som jag ska hjälpa till med i höst och slutligen med förarbetet till mitt konferencierskap på Stora Styrelsedagen 2014 som arrangeras av StyrelseAkademien under temat "Ledarskap i förändring"!
 
Kände mig otroligt trött men när jag googlade alla föreläsare och kollade in artiklar och filmsnuttar så började jag längta till morgondagen! Och jag kan verkligen gå från 0 till 100 på ett par sekunder! Det är verkligen ett namnkunnigt startfält på föreläsarsidan! Ni som inte anmält er missar verkligen en kanondag!
 
Eller vad säger ni om: Niklas Myhr, global social media professor vid Chapman university? Styrelseproffset och f d VD:n på Svenska Spel, Meg Tiveus? TV-meterologen och hållbarhetsdebattören Per Holmgren? Årets VD och tillika Årets Chef 2013 Sara McPhee, SPP? Samt vår "egen" Hans Kreisel, ny VD på Skellefteå Kraft!
 

Sara McPhee - Årets chef som gillar att leda i kris och bl a tvingat sina anställda på SPP att genomföra en Let's Dance-tävling och bli bedömda av sina arbetskamrater... Haha! Intressant!
 
Niklas Myhr är professor i USA och pratar om framtidens ledarskap och bl a nyttan av sociala medier! Eller som han säger själv: Han slår ett slag för tramset!  
 
Ja, jag är imponerad och redan nu väldigt inspirerad! Kommer att bli en härlig dag med mycket påfyllning och spännande input! Det gör också att jag nu kommer att lägga mig nöjd och glad efter en hård dag - men mest av allt sugen på en ny imorrn! Jag har ju världens roligaste jobb! Eller åtminstone det mest varierade!