Vad hände?

Vaknade lika många gånger i natt och inser att jag nu får passa mig. Det är aldrig något bra tecken... Jag tänker att jag bara ska beta av jobblistan så lugnar det sig - men samtidigt fylls den med helt nya saker som måste åtgärdas och jag blir lite frustrerad...
 
Men jag har suttit några timmar på min lediga söndag och jobbat både med projektet och med bokföringen. Det är ju moms nu och fakturor ska både betalas och skickas om allt ska gå runt. Åkte sedan och yogade och jag vet inte vad som hände. När vi hade yoga med Felicia efter jul så sa hon att vissa känslor kan förstärkas när man slappnar av på slutet - och jag blev... arg!!
 
Det är första gången jag går från ett pass och känner mig missnöjd och på dåligt humör. Åkte och handlade och trots att jag inte skulle ha så mycket slutade det naturligtvis med en överfull vagn - och avstämning... Vad annars? Nåja, jag är i alla fall inte så arg att jag missar att scanna! Alltid något. Haha!
 
Men nu blir det nog dusch och mer jobb för att det ska kännas OK inför veckan. Har ett moderatoruppdrag hela onsdagen som jag också ska förbereda klart. Namnkunniga föreläsare kräver alert konferencierskap!
 
Inte särskilt nöjd med mig själv just nu men är glad att jag hade en så fin eftermiddag igår! Den ligger som en varm bomullstuss i magen!
 
Goa' kramar med någon som säger: "Jag tycker mycket om dig Monica!" gör att man blir både varm och glad ända in i själen!
 
Ska tänka lite mer på kramarna och lite mindre på det som gör mig missnöjd så går nog det här lite lättare! En dusch nu för att väcka hjärnan! Iskall? Nääääeee... Så pigg vill jag inte bli! Jag ska ju sova också...