Trött...

Vaknade tidigt men har gått som i en dvala idag. Så outgrundligt trött... Inte konstigt eftersom jag knappt haft några lediga dagar... Åsa har berättat för mig att man ska vara ledig ett par dagar i veckan och jag måste verkligen försöka. Problemet med att ha mycket att göra och kontoret hemma är ju att man försöker jobba så fort man får chansen. Och det är mycket som händer hela februari så "it ain't over yet"!
 
Har dock en plan på ledig eftermiddag imorrn med finaste My! Vi ska gå och fika och sedan titta på Skrotarna på snöbion på torget. Det ska bli väldigt trevligt och avkopplande! Hon älskade serien! Och jag älskar henne! :)

Kom mig i alla fall för att städa toan idag och det var väl ett lämpligt skitgöra... Haha! Sedan blev det jobb och som tur var hade jag bokat in två träningspass i afton. Det är faktiskt en så härlig stund där jag bara får ta hand om mig själv och inte behöver prestera eller planera för andra! Tror att det är därför jag gillar det så mycket.


Idag fick jag sällskap av Paulina som hade med sig en fotografkollega från Piteå - Maria Fäldt! Det är en kompis till Åsa som jag träffat tidigare och vi bad Paulina fota oss så att vi kunde lägga upp en bild till Åsa och be henne komma! Tyvärr hade hon tvättstugan... Får kanske åka till Piteå istället! Här ser jag något så överdjävligt pigg ut men det är högst tillfälligt... Jag är ju skådis... Haha!
 

Väl hemma hamnade jag framför TV:n en stund och här är det svenska truppen som traskar in!


Min kommentar är väl: Fula mössor och alldeles för ljusblåa flaggor! Har de hittat dem i Ukraina? Roligt ändå att se lite av det spektakulära och dansen var bäst! Jag älskar för övrigt också Svansjön!

Annars är jag väl lite trött och irriterad i humöret. Nej, inte farligt, men när det börjar dra ihop sig och man ska samla in uppgifter som också lagts ut på andra i ett projekt och upptäcker att de inte är gjorda som de ska så blir man frustrerad... Vi har kort om tid och allt måste klaffa så jag mailar och planerar i våldet. Jag begär bara att alla ska vara tyyyydliga vilket är en förutsättning med så många inblandade. Men man märker väl kanske inte själv när man gör korkade saker?
 
Det är det mest andra som ser... Haha!
 
Nu ger jag mig för idag! Ska lägga mig och läsa en stund och hoppas få sova länge och ta emot en del positiva besked under helgen! Längtar efter att bara ligga och mysa en heeeeeeeel dag! Eller två...