Tillbaka igen?

Jag är trött. Gårdagen blev så fullspäckad att jag bara hann tänka "blogginlägg"... Jag hade för övrigt många roliga ingångar i tanken men ingen av dessa kommer till mig nu. Tror att min hjärna också är lite sliten - men jag har unnat mig sovmorgon och en långsam start och det brukar vara hälsan själv!
 
Så vad gjorde jag igår då? Jobbade... Projektet tog hela dagen och jag håller på att sammanställa listor på våra lokalbehov och utreda vilka resurser som finns på varje ort - och vilka vi måste komplettera med. Löser frågor om transporter från olika orter, av både människor och prylar, petar i frågor om medarrangörer och slutade med en rapport till min närmaste projektgrupp som består av nästan 50 personer... Mina närmaste! Ja, Norrländsk Passion är och kommer att bli storslaget på många sätt! Det största jag har producerat - hittills! 
 
Nu ska jag ta tag i frågan om bärhjälp, mörkläggning, förtäring och lite hyror och bokningar. Ibland tror jag att jag kommer att bli klar. Andra dagar är jag mer tveksam... Måndag åker jag ner till Örnsköldsvik på möte med Fjällräven Center och medarrangörer på orten. Torsdag borde jag vara i Sundsvall och fredag bär det av till Luleå igen. Kanhända att jag struntar i Sundsvall... Just nu känns det som om jag skulle behöva sova ett par dagar.
 
Men jag känner mig inte stressad - bara en aning överkörd. Ser fram emot mitten på mars då det blir en semestertripp ner till Göteborg för att hälsa på kärlekarna - fiiiiina Emilia och Abbe! Ska försöka vara helt ledig då - och börja vårens löprundor? Känns som en skön tanke! Och vips så kom det ny energi! :)
 
Hann med ett härligt träningspass igår afton och ett möte med hälsogruppen. Det är alltid uppfriskande men igår hade vi planering och det kanske mer liknar det jag helst vill undvika på fritiden. Men det är glad och skön stämning och jag hann med information om Norrländsk Passion vilket är bra. Ska dra allt här på bloggen också men det blir inte idag. Nu är det jobb som hägrar.
 
Hann dock ta paus och göra en god sallad till gårdagens middag och stekte upp lite surdegsbröd i olivolja... Gött!
 
Jag äter förmodligen alldeles för mycket för jag går inte ner ett gram trots all träning. Nu hade maken sett på TV att 20% av befolkningen inte kan tillgodogöra sig träning... Kanske är jag en av dem? Haha! Orka... Men nu har jag ju fått in ett begär efter att röra på mig så det blir till att fortsätta! Vet dock inte om jag ska iväg idag. Hade tänkt Indoor Walking i afton men vi får se. Tar inte en dag i taget nu utan en timme...
 
Återkommer!