Stora vemodet rullar in...

Känner mig som en strof i Monica Törnells "Vintersaga"... Det blåser inga gråkalla vindar men men jag saknar solen och den energi jag får när det är ljust ute. Idag har jag också någon typ av genomklappning efter flera veckors hektiskt arbete. Sååååå trött och slut! Och det är väl helt OK men jag funderar massor på vad jag egentligen borde göra istället för att ligga i soffan...
 
Soffliggningen blev dock lite magisk när Herrarnas stafett slutade i guldglädje! Så fantastiskt roligt för alla! Och jag hoppas att övriga Sverige som ibland ser Norrland som en tärande region nu förstår att utan norrlänningar hade vi knappast haft några medaljer...
 
Kanske blev jag också inspirerad för jag åkte iväg på ett par träningspass i afton och så här efteråt känns det otroligt skönt! Jag får alltid en kick av något slag och känner mig åtminstone lite nöjdare med mig själv! Jaa, liiiite... Det här är annars en grå och tjock dag... Haha!
 
Jag hade ju tänkt vara ledig även imorrn men jag tror att det skiter sig. När man har mycket på listan är det lika bra att ta tag i den! Maken är ledig i veckan så vi ska försöka ta en dag och åka upp till IKEA i Haparanda och stanna till i Luleå på kvällen, träffa Oskar och Lisa och gå på teater! Det känns kul!
 
Nu blir det inte mer idag. Inga bilder och inget entusiastiskt jubel. Fortsätter med vemodet en stund och vilar från allt!
 
 
#1 - - Domna:

Vad bra att du gaskade upp dig till slut! Det behövs inga bilder , även du som är jätteaktiv bloggerska måste få vila ibland. Vi fattar att du är slutkörd. Lyssna på din kropp!/kram Domna

Svar: Tack fina Domna!!! Ja, jag ska det! Kram!!!
Monica Lindgren