Hjärtebra fredag!

"He ska kännes"... Ja, nu åsyftar jag inte gårdagens träningspass utan dagens mötesdag. Jag är med andra ord helt urblåst i hjärnan - men ändå väldigt nöjd eftersom allt har flutit på så bra. Ser bara fram emot morgondagens presentation av projektet i Umeå och sedan blir det helg! 
 
Nu kanske ni tror att jag klagar men det är inte synd om mig nånstans! Jag har fått mer än lovligt mycket cred de senaste dagarna och tackar alla fina människor för att ni är så generösa! Känner mig i ett flow och börjar på allvar tro att livet nog börjar vid 50! Haha! Ja, det känns i alla fall lite lattjo!
 

Dagen började väldigt bra med hjärtefina mess på Alla hjärtans Dag! Tack! <3 Skrållan kom också och ville mysa! Hon är ju bara för hjärtesöt!


Det är väl mer än vad man kan säga om mig då jag greppade barnvagnen när syrran skulle klippa sig i morse! Som en rysk gumma... Haha! Men det snöade lite och jag hade fixat håret inför dagen...

Perfekt sätt att vara barnvakt var det i alla fall och jag traskade iväg till Anki och vi gick en "catch up"-promenad i Bonnstan. Härligt att få surra lite om allt som hänt när hon har varit bortrest! Nu ska vi ses ofta och träna desto mer - Bitch 2014 är snart här... Haha!


Att gå med barnvagn är dock en utmaning när det har kommit blötsnö och ingen har plogat... Kolla bredaste däcken! 


Och en timme senare var syrran klar - och kortklippt!


Såååååå fiiiiin! Men det var hon ju när hon var långhårig också! Puss!

Därifrån åkte jag sedan till teatern för att ha möte med ett par politiker om en projektansökan och sedan med styrgruppen efter lunch då vi hade en positiv budgetrevidering och faktiskt också fick preliminärt besked om stöd från LKAB! Yezz! Bra jobbat Med och Karin! Vi behöver verkligen varenda krona! 
 

När man sedan kommer hem helt utpumpad efter att också ha handlat mat så är det för fiiint att hitta ett så här hjärtefint kort från My och Max i brevlådan! Tusen Tack! <3


Möttes också av blommor från maken (vita tulpaner som jag älskar! Tack!) och hade som tur var också köpt blomma och lite godsaker till honom. Han älskar Gerbera även om jag inte vet om han vet vad de heter... Haha! Solros? Jag frågar honom nu och han har faktiskt ingen aning... 


Stekte en bit oxfilé och serverade med vb-paj, stekta champinjoner och sallad. Nu ligger vi i soffan och har bara orkat se På spåret och Skavlan. Ska snart trappa ner och ladda för morgondagen!
 
Avslutar denna Alla Hjärtans Dag med att skicka all tänkbar kärlek till de käraste hjärtan jag har: Oskar och Emilia! Ni gör livet värt att leva och världen så mycket vackrare! Älskar er gränslöst!!!