Stilla dag...

Heldag med pappersjobb! Räkningar och fakturor betalda i sista minuten åt både föräldrar, make, mig själv och företaget. Gått igenom massor med papper och avverkat allsköns "att göra" på listan.

Satte mig slutligen för att fortsätta sammanställningen av turnérapporteringen åt de nordligaste regionteatrarna som har ett samarbete under namnet "Norrscen". Redovisning inför utbetalning av turnéstöd från Kulturrådet ska in senast 9 januari och jag åker ju bort redan på tisdag! Bäst att jobba duktigt resten av veckan!
 
Lagade en god "hitte-på-fisk" till middag med rostade rotsaker och alla blev nöjda! Själv blev jag förvånad! Haha! Mätt och glad har jag jobbat vidare och nu blir det nog inte mer idag. 
 
Inga bilder eller promenader eller roligheter idag. Får ta några från igår... 
 

Igår var jag däremot ute och det var fanken så mycket skönare än den regniga halka vi har idag... Heller dimmig och kall än blöt!

Vackert och frostigt!

Årets bästa bild på Skrållan tog jag igår! Hon är så fin! Gnäller visserligen och vet inte om hon vill äta eller gå ut eller in, eller upp i famnen eller ner eller... - men väldigt fin! <3
 
Nu ska jag också bli fin! D v s sova min skönhetssömn... Haha!