Soft igen...

Låååååång sovmorgon och sedan låg jag kvar till mitt på dagen då jag hörde att familjen började prata om en promenad. Det kändes väldigt lockande så jag raskade mig i ordning och vi gav oss iväg med Solbacken som slutmål.
 

Härligt väder även om det inte var sol. Mycket sidensvansar i träden. Friskt och fräscht! 


Alla fylldes med nytt hopp!


Ja, även mamman! 
 

Skön prommis och sedan landade Oskar på Team Sportia för att köpa längdskidor. Kul! Roger servade alldeles lysande men 1, 5 timmes väntetid innan man får hjälp av en försäljare är alldeles för lääääänge. Tur att Oskar är utrustad med både målmedvetenhet och tålamod. Sedan fick han till slut ett kanonpaket med tävlingsskidor så snart ser ni honom passera både Hellner och Northug... Haha! 

Mot en ny motionsera! Önskar att jag kunde känna samma sug efter skidåkning men dit har jag inte kommit ännu. Jag är glad att jag har gått nästan 10 000 steg idag och att jag ser fram emot att slå det imorrn! 

Härligt med dagar när det inte händer så mycket. Lite tacos till middag och lite hockey på TV:n. Alldeles lagom. Sedan har jag bokat hotell inför resan och känner att jag börjar längta efter värmen! Vi ses!