Julfix!

Jag beskyller fullmånen för min halvdåliga sömn och maken skyller på jetlag. Vi vaknar tidigt båda två men skillnaden är att han stiger upp... Tur för mig som får kaffe! :)

Och precis när jag vaknat till ordentligt kom svärfars som åkt till stan för att göra lite ärenden. Jag anmälde mig frivilligt till shopping (jaaaa, man ska ju göra det man är bra på! Haha!) och åkte ner för att göra några julklappsinköp åt svärmor. Det är ju jobbigt och tar lång tid när man inte är så kvick i benen längre och jag är hyfsat snabb i det läget. Tänk om jag kunde fylla på med all denna energi när jag ska springa/gå halvmarathon? Fast då måste väl någon springa framför mig med påsar... Haha! 


Fint på stan med alla ljusen. Jag gillar det verkligen!


Efter ett par svängar där jag också hann med några egna inköp var jag rätt nöjd! Det blir inte många klappar i år. Bättre då att ge några få som man hoppas är bra... Fast det vet man ju aldrig förrän efteråt. Nåja, så länge man handlar saker som går att byta är det ju ingen fara. 
 
Såg t ex den här hajen på en sida på internet... Kostar ca 5000:- och väger några modiga kilon. Hade den varit billig skulle det varit den perfekt skämtklappen till den som älskar heminredning... Haha! Nu tror jag att den får vara.
 
Blir en slapp kväll nu med sittning framför TV:n. Kanske lite hockey (kan ju se på maken som jobbar)? Kanske lite Homeland som jag missat? Kanske fredagens På spåret som jag inte hann se? Man vet inte. Hoppas dock efteråt på en bra natt! Tjolahopp!