Gullungar!

Ledig dag och rejält trött - men vaknade redan 06.00 ochhade väldigt svårt att somna om... Tur att jag bara hade mysiga saker på agendan! Skulle ju träffa Anna och tvillingarna idag och där hade det sovits ännu mindre så vi degade lite i deras soffa och fikade tillsammans! Skönt!


Nu har de hunnit bli fyra månader och de växer så det knakar! Här sitter Anna med Leo som är den coolare av de två. På väggen ovanför sitter nu också helt underbara svartvita bilder på gullungarna!


Leo!

Och Alma! Det tog en stund men sedan kom det lite leenden!
 

För att vara knoddar som varit vakna rätt mycket på natten så var det oerhört lugnt.

Alma ville bli buren en stund och accepterade att det kom en tant som var lite bärvillig. Det här är ju så länge sedan att man har mycket ork kvar för ett par goa' timmar. Leo tog det rätt soft!


Och Alma tinade upp och landade hon också! Vilka finingar! 


Man blir lugn själv när man får sitta och mysa! Förstår att det annars är tufft många dagar och att det krävs mycket när man blir tvillingföräldrar - därför kan det väl vara skönt med lite avlastning en stund.


Tuff uppgift - men väldigt mysig! 

Tack för kaffe och ett par härlig timmar Anna! När jag kom hem hade jag någon sorts ro i hela kroppen och drog igång pappersarbete som fått ligga och mogna en tid. Allt är nu avklarat och under tiden har en köttgryta puttrat och maskinerna med tvätt och disk snurrat på. Ser nu fram emot att krypa ner i sängen och veta att jag får sovmorgon även imorrn! Tror att jag ska passa på att avlägga ett besök hos ett par nya gullungar... Det är stunder som ger påfyllning i själen! <3
 
 
 
#1 - - Lena Viklund:

å så stora de blivit! Mums-gulliga!!

Svar: Jaaaaa! Hur fina som helst!!! ❤️
Monica Lindgren

#2 - - Anna:

Ja jag var trött....hm...!!! Tack för besöket, värdefullt😍, uppiggande😴😊, och Gott☕️🍮!!!

Svar: Du är fantastisk!!! ❤️
Monica Lindgren