Iiiiiiiiiiigång!

Telefonen på väckning, kaffe och sedan igång med tvätt och pappersjobb! Det kanske inte var de mest inspirerande arbetsuppgifterna men de måste göras! Hyfsat väder ändå så jag hängde ut tvätten - som i och för sig inte blev torr, men ändå... typ... Haha!

Tur att gårdagens regnväder gav sig. Det började med ett brak strax innan vi skulle gå och lägga oss:


Och det bara öööööööööste ner! Ni ser studsarna på gatan!
 

Helt dimmigt av regnet... Men vi ska väl inte klaga efter en sån här sommar! 

Nåja, fortsatt jobb i eftermiddag och sedan var det dags att dra igång nästa höstverksamet; Träningen! Bara att byta om och åka till Kasamgaraget som var i det närmaste fullt ikväll!


Vid min sida hade jag finaste Mie som här poserar med en spikmatta - detta hårdhänta redskap som plågar oss gruvligt men ger oss en jädra blodcirkulation! Och håliga fotsulor... Haha! 

Spikmattan har dock fler förtjänster och här är det min tur att visa musklerna! Jadå, ni ser dem inte? Ja, men då är det väl bara som med kroppsbyggarna som klär sig i flera lager tröjor tills deras kropp är "färdigbyggd". Vi kör spikmatta! You ain't seen nothing yet! Haha!

Bra pass och många nya ansikten. Många gamla bekanta också och det är så kul att ses - en glad och härlig grupp! Anki gjorde sitt bästa för att ge oss träningsvärk och den lär väl visa sig redan imorrn... Men då är det dags för nästa pass! :)
 
Hemma igen fortsätter jag lite ekonomijobb innan det är dags för sängen. Mindre innehållsrik blogg men jobbdagarna är inte alltid så lattjo. Ha en fin kväll alla!