Vilka tjejer!

Idag blev det mer firande och jag fick träffa såna fina tjejer! Började med att säga hej då till mamma som fick skjuts hem med min bror efter att ha hälsat på pappa igen! Idag hade han fått telefon och börjat ringa både mamma och sin syster. Känns positivt i tillfrisknandet! När jag kom dit i afton hade han blivit inskjutsad i dagrummet och skulle precis börja deklamera dikter för sina medpatienter... Haha! Otroligt för att vara en i övrigt ganska sjuklig 82-åring!

Innan jag åkte till pappa blev det ett besök hos syrran igen där jag skulle sammanstråla med lillebror och hans döttrar! Äldsta tjejen Linnéa kom upp från Stockholm för att hälsa på i helgen och jag passade på att skicka med lite hjortronsylt som jag hann koka på förmiddagen! Pappa hade ju plockat bären i höstas och det tyckte hon var extra kul!


Kul att få träffa hennes fina kille Lee som också är sjuksköterska! Det blir fler gånger hoppas jag! Linnea är en månad yngre än Emilia och en pärla vi önskar vi fick träffa oftare!

Lillebror Roland har ju gott om tjejer och hans fina Gabriella och Cornelia följde också med! Så glada och söta!


Alla hade givetvis med sig presenter till My... Himmel vilket jobb hon har haft med paketöppning...
 

Och såååååå nöjd hon blev med allt! Såpbubblorna som ligger på bordet var efterlängtade och hon visade än en gång en komisk ådra...


Jooohåååååårrrda! Haha!


Sedan blev det prat (ganska högljutt! haha!) och lek där Roland hamnade nånstans mitt i...


Och My hade närkontakt med Izzy!


Närkontakt även här! Finingar! Linnea varnade Lee för att han skulle hamna på bloggen... Jag kan ju inte göra dem besvikna va? Haha!


Och fina Cornelia som var så läcker idag! Här ser hon ut som en gammaldags filmstjärna tycker jag!


Ganska lik sin gulliga pappa!


Sist men inte minst vaknade Max efter att ha sovit i vagnen och då var barnaskaran fulltalig! Härlig stämning, mycket surr och skratt - och ännu mer gott fika... 

Tusen Tack än en gång Malin! Nu rullar vi fram en ny vecka tror jag! Förkylningen är en aning bättre och jag hoppas på träning imorrn! Jobb lär det bli hur som helst och jag har just avverkat några timmar med planering och rapport till alla! 
 
Och så var den helgen slut! Sammanfattning: Jobbigt, oroligt, stressigt, roligt, sjukligt - men mest av allt otroligt mycket härligt och väldigt positivt liv!