Arbetsmyra...

Somnade och kände mig rätt nöjd med gårdagen men vaknade mitt i en stressad tanke om allt som inte är gjort ännu... Kastade i mig frukost, greppade datorn och gick ut! Ja, en sån här vacker dag är det enda fördelen med att sitta och organisera!
 
Dagens utsikt var ett stadigt vårtecken:


Biltvätt! Jag är som ni förstår gift med en arbetsmyra!


Efter tvätten började han lyfta och rikta upp plattor... Ambitiös och händig! 

Här har jag haft min lilla hörna! Snyggt solskydd?
 
Dagens insikt:


Arbetsmyra 2. Rufsig men glad.
 
Numera helt slut efter fem timmars koncentrerad planeringsjobb! Laddar om med blogg och städning innan jag fortsätter. Jag har ju andra uppdrag som kommer framöver med specialskriven text... Hur kunde det bli så här? Jo, jag trodde inte att jag skulle jobba mer än halvtid. Nu önskar man att man kunde backa bandet och neka alla andra uppdrag... Men too late!
 
Mera ombokningar (ja, de första kom redan 23.00 igår...), jagat cateringföretag och skrivit organisationslistor, bokat premiärfesten och kollat specialkost, bokat flygbiljetter, bokat mer hotellrum, bokat biljetter, bokat syntolkning, skrivit till körer, bokat ståbord... Nu börjar alla mina mail med "Akut..."
 
Nån mer blogg lär det inte bli idag. Jag ska fortsätta att vara duktig. Men först en macka! Och kanske en chokladbit... Because I'm worth it! Största värdet är dock att det här kommer att bli en magisk föreställning! Annars hade jag gett upp för länge sedan. Haha!