April!

Det går undan nu! Den här dagen försvann... utan skämt! Haha! Ja, den började sent och sedan blev det ett träningspass till lunch - jag hade även ett igår kväll med bästa Anki! Känns som om den här veckan har startat bra! Sedan har jag jobbat och jobbat tills nu. Bra att avsluta dagen med en liten rapport.
 

Har också hunnit en sväng ut till bygget som växer fram! Fantastiskt!


Nu möts kulturen och idrotten!


Teknikerplatser på G!


Full fart och in med nya delar!


Trodde ett tag att alla gått in i väggen... Haha!

         
Ja, man blir ju lite orolig... Men då såg jag Lindgren från Norrbotten:


Glad! Ingen fara alltså!

Ja, det var fler glada miner och härlig stämning! Åker dit på Produktionsmöte imorrn bitti och då gissar jag att de har hunnit ännu längre! Snyggt jobbat!
 
Det blir bra och här står den bakre delen av bygget uppe!
 

Här kommer också läktarna att stå!


Man får inte vara höjdrädd... Därför har jag valt ett jobb på marken...

Det tar sig... Jag längtar tills allt är uppe! Mot premiär nu Norrländsk Passion!
 
Mot sängen Monica! Haha!