Tillbaka i selen!

Heldag på teatern! Ja, en del skulle kanske inte kalla det heldag när man kommer kl 9 och går hem strax innan 15.30... Haha! Men jag kanske är ovan? Eller bara lat? Näääe, men sitter man på kontoret vill man ju beta av så mycket som möjligt när man är på plats - och konsulttimmar blir också intensivare. Sedan har jag, i ärlighetens namn, med åren blivit både latare och mer varsam med mig själv. 

Men det är roligt att vara tillbaka! Alla är glada och jag har ju saknat alla fina arbetskamrater! Det var verkligen inte på grund av dem som jag slutade. Därför går tiden fort och man hinner både träffas över en kaffe och sitta ner för att resonera om projektet. Och trots att jag inte har jobbat där på 13 år så känns det som om jag bara varit borta en vecka... Kul!

Och det har varit full rulle i korridoren utanför. Alla får just nu nya skrivbord och också förbättrad arbetsmiljö!
 

Här har ni Stina - världens bästa teatersekreterare - med nytt skrivbord! Nice!


Och vips! Ståbord! Fantastiskt bra sätt att variera när man sitter mycket vid datorn! Det är inte utan att man blir lite avis. Kanske något att satsa på i framtiden? Men då borde jag först börja med att hyra ett kontor... Haha!

Nåja, bra dag och mycket gjort! Hade en middag inplanerad ikväll men det blev sjukdom i lägret och det var kanske lika bra eftersom jag behöver jobba lite mer och även börja packa! Vi åker ju till Rom på lördag morgon och flyger från Luleå. Därför blir det övernattning hos Oskar och Lisa imorrn så att vi inte behöver köra iväg så där okristligt tidigt. Och så hinner man kraaaaaaaaaaaaaaaaamas med kärlekarna! <3


Måste också ta med ett par andra glädjeämnen idag. Den här lådan med penséer som står på bron fick jag av maken när jag kom hem från Barcelona - i april... Den står fortfarande kvar och är nästan lika fin trots att blommorna bara fått lite vatten då och då! Välsignade på något sätt? Eller bara glada?
 

Och de här livstipsen läste jag och kände att jag ville dela med mig av. Anledningen till att jag fastnade var kanske att jag kände mig lite hemma på punkt 7... 
 
Glad kväll på er! :)