Skön söndag - och lite bebis igen...

Härligt att vakna upp och inse att man bara kan vända sig om och sova en liten stund till! Vi städade ju igår och hade inget inplanerat idag. Så ska alla söndagar vara! Maken åkte till farfars och jag har bara druckit gott kaffe och tvättat lite. 


Kul också att DN hade ett helt uppslag om kaffe och caféer i Rom! Känns ju helt rätt att åka nu och här fick vi mycket tips om klassiska ställen som man måste besöka! Men helst dricker de ju espresso... Hur går det då för mig som gillar cappuchino? Läser vidare:


Jag får väl räkna mig till det yngre gardet... Och häda lite på eftermiddagarna... Haha!


Vi bor i alla fall ungefär där jag ritat pilen och hoppas på att långa härliga promenader både för att dricka kaffe och titta på sevärdheter! Colosseum ligger strax ovanför Caffé Propaganda och Fontana di Trevi (ska man bada lite?) längst upp på kartan. 

Lite mysdag har jag alltså haft och åkte sedan ner på stan för att göra ett par ärenden. Det slutade med att jag köpte en jacka till mig själv och en ny outfit som present till syrran! Det är ju lite orättvist att bara bebisen får kläder... 


Sedan kunde jag inte låta bli att åka dit... Här är det söta gossebarnet i famnen hos faster. Vi är lika svaga för honom båda två!


Mycket svag är jag också för storasyrran och My är så stolt över "Lillbrorsan"! 


Här fick hon låna min kamera för att ta bilder nar jag höll lillebror. Jo, hon tyckte att faster Hanna också skulle komma med på bild!


Kolla vilka fina bilder hon tog! Här ser han ju oerhört nöjd ut! 


Men sekunden senare hade han nog förstått att hos den här tanten finns det inte mycket att hämta... Haha! "Ta bort henne och ta hit min mamma!"


Fin och vaken och lite spretig med fingrarna. Precis som storasyster när hon var liten:


Hon var ju bara för söt! Hon också! 

Det är tur att vi alla får de vackraste barnen i världen! Nu har jag just pratat med min fina flicka i Göteborg som jag längtar så mycket efter! Det är härligt att kunna surra lite som vuxna också! Varje tid i livet har sina glädjeämnen och det är bara att njuta!

Go' kväll på er och krama varandra i trafiken! Nu ska jag hänga tvätt!