Nya bekantskaper!

Kul att träffa övriga gäster! Igår kväll ett par kvinnor från Piteå, idag på morgonen en vacker och trevlig italienska!

Cristiana jobbar för Expo och alltså i förlängningen åt regeringen med att planera världsutställningen i Milano 2015! Nu är vi alla ditbjudna att besöka och träffas! Man vet aldrig...

Christine Travels kanske får göra det årets resa till Italien? För mer resor blir det - och för varje gång får jag träna mig på nya saker. Nu försöker jag bli en bättre lyssnare... Ja, jag tränar hela tiden! Haha!

Och nu blir inläggen korta och fler. Något segt att sitta på kvällen i 1,5 timme och ladda upp. Det här gör jag på telefonen medan vi väntar på att Åsa ska bli klar med sina åtaganden. Hon är en lyyysande värdinna och befinner sig verkligen i ett harmoniskt lugn. Vem vet, jag kanske borde stanna längre? Haha! Men nu tränar jag ju lyssning! Och turistande!