Igång!

Startade upp redan i sängen med telefon och mail... Jag som hade tänkt ha sovmorgon och allt. Nåja, trött har jag varit hela dagen men nu när kvällen är här så börjar jag också bli pigg! Haha! Därför ska jag också passa på att jobba lite till.


Återkopplar till gårdagen och hemkomsten strax före 23.00. Möttes av belysning på Höjdgatan på Morö Backe och kände mig glad! Antar att allt släcktes precis när jag angjorde hemmet men önskar att det alltid såg ut så här. Då skulle man ju kunna tro att man bor i stan?

Och jag fick ju som sagt mitt uppdrag igår. Sen hemkomst och redan i morse haglade frågorna som måste lösas... Haha! Jag kan väl inte säga att jag satt mig in i allt ännu - men det kommer! Blir ett par tuffa veckor nu!
 

Gjorde avbrott för lunchträning och mitt första pass Indoor Walking för hösten! Såååååå bra! Ni måste testa den här träningsformen. Eftersom man använder både armar och ben blir det en genomkörare för hela kroppen! Och man bestämmer själva vilken svårighetsgrad eller hur tuffa växlar man tar. I oktober ska de ha fria pass och jag rekommenderar er att prova! 

Efter passet åkte jag direkt förbi syrran och kollade bebisläget samt pratade med svågern om ett moderatoruppdrag som han vill anslita mig/oss till. Väldigt intressant!
 

Jag hann ju också kramar My som här berättar om en utställning hon varit på. Idag hade hon också besökt biblioteket för första gången! 


Och det här är kanske sista gravida bilden på finaste syrran som varit på koll och nog kommer att slå till med en förlossning snart efter att ha gått över tiden en dryg vecka. Vi längtar!!


Martins söta syster Hanna var på besök sedan igår för att vara stand by om det skulle bli något när jag var borta igår. Här har hon köpt ett rosa Nintendo DS... Ja, det var Martin som sålde in idén... Tror jag det! Han är ju en spelfantast!


Lämnade dem efter att ha fått en god lunch och kaffe och då var det dags att läsa en av de lånade böckerna! Och äta frukt tror jag - det tuggas i alla fall friskt!

Och det är mycket som drar igång idag! Nu släpper vi biljetterna till vår show "White Christmas" som ska spela på Folkparken några helger! Såååååå kul!!!