Feeeeling good!

Bra dag! För kort, men bra! Vaknade förkyld och med svullet öga där jag fått något konstigt utslag som tar ont - men det kunde inte stoppa mig! Borde ha visat en trött och förkyld bild med en yrvaken uppsyn men jag känner mig inte så. Idag har jag varit så här:

Solvarm, fartfylld och happy! Och detta trots dagens hagelskur som förstörde min nytvättade bil... Haha! Nej, jag har varit svårstoppad!
 

Andra dagar kan det hända att man vill gå och gömma sig... Men inte idag!


Slår t o m på stora trumman igen för vinterns julshow! Så här snyggt paketerade var det länge sedan vi var... Och Folkparken och Food är verkligen på tårna. Kan det bli bättre?

Blev bjuden på lunch av Anna som ska sätta ljuset och det känns som om hon har en bra idé om vad vi ska göra. Nu behöver vi bara sno ihop en liten show så är allt klart! Haha! Jodå, vi har mycket idéer... Vänta bara!
 
Vad har jag gjort mer då? Jag har jobbat med teaterprojektet, handlat, varit till doktorn och fått antibiotikasalva för mitt utslag, jobbat lite mer och sedan avslutat kvällen med det härliga KASAM-gänget!
 
I Ankis urfina och personligt inredda lokal har vi numera våra träffar och det känns som värsta lyxen! Ett mysigt, hemtrevligt kulturkafé med extremt gott kaffe skulle också kunna ta plats i den här miljön! Jag gillar det verkligen!

Ikväll var det min tur att hålla låda och jag vet inte om jag var ovanligt allvarlig men det blev alldeles tyst... Haha! Nej, det är bra lyssning i det här gänget och jag fick positiv feedback när jag dragit min story. Känns bra att göra det i en så tillåtande miljö! Stora Kramar till er alla som var med! 

Jag hoppade dock över träningen eftersom jag känner att min kropp inte riktigt är med på noterna ännu. Men det kommer. Ett par långa nätter till så är jag där! Nu hade jag tänkt jobba en stund... eller gå och lägga mig... Vi får se. Sov gott alla glada och tack till alla fina som förgyllt min dag! <3