Passion å träning å jul...

Det blev mycket på agendan idag men och det har rullat på i ganska bra takt får jag säga! Känner mig rätt nöjd ikväll av flera anledningar. Den första är väl att en eventuell flyttning av premiärdatumet är överspelad. Skönt! Gillar inte ändringar som innebär merjobb - särskilt inte när ens tid redan är fullbokad med det ordinarie uppdrag... 

Började med lite Passionsjobb och hade bokat möte med Jonas för en avstämning. Vi har ju inte jobbat tillsammans på 15 år men det funkar precis lika bra som förr (ja, det säger i alla fall jag... haha!).
 

Bra möte där vi nog redde ut det viktigaste och t o m är överens om hur vi ska gå vidare! Kan inte bli annat än bra va? (Fast han klagar lite på att han måste vara med på bloggen bara för att vi har haft möte... Konstigt!)

Det vi saknar i dagsläget är en grafisk profil och jag föreslog att vi kanske skulle snabbgöra en affisch med bara oss på?


Haha! Jonas trodde inte på den här idén... Ja, jag skulle kanske ha piffat upp mig lite. Nu kom jag till mötet i träningskläder eftersom jag hade tänkt lunchträna när jag ändå var nere på stan...
 

Och det gjorde jag! Här är jag "Outdoor after Indoor"... Haha! Tyckte faktiskt att min look blev ännu sämre efter Kickis hårda pass (valde därför bort vissa delar...) - men jag är sjukt nöjd med mig själv! Klarar jag nu kvällen utan godis så kanske jag somnar lycklig också? Haha!

Sen då? Ja, jag har jobbat hela eftermiddagen både med teaterprojektet och med vårt kommande julspel. Håller på med en text som inte landat ännu men som kanske blir klar ikväll. Vem vet? Hann också med en sväng till Forslunds för däckbyte så nu är jag redo för en tur till Luleå på måndag! Man har ju ingen aning om vad det blir för väder. Idag snö i Kiruna...

Sedan har vi hjälpt en vän med lite bildskanning för foto till begravning och det kändes väldigt bra att kunna bidra med något litet. Det där med att ta porträtt på sig själv är något man kanske borde göra till "Vita arkivet". Jag har i alla fall tänkt skriva ned lite hur jag vill ha det för att underlätta för mina efterlevande. Nåja, det blir i alla fall inte idag. Nu går våra tankar till de som har det svårare. Stor Kram på er alla! Var rädda om er!