Norrländsk passion...

...verkar vara gott som räcker längre! Började sent idag eftersom jag var helt slut - men har precis avslutat en måååånga timmar lång sittning vid datorn. 12? Det kostar på att vara passionerad! Haha!
 
  Nu kan ni i alla fall gå in och gilla vår sida på Facebook: https://www.facebook.com/norrlandskpassion
 
Det här kommer att bli hur bra som helst och får premiär i Umeå i början på maj! Föreställningar i Skellefteå blir det från 10 juni som sommarteater i ett jättetält på Nordanå! Värsta cirkusen! Biljettsläpp 15 november så håll ögonen öppna!
 
Fram till juni kan ni ju inte heller vara utan underhållning! Därför föreslår jag att ni går in på nästa Facebooksida som är: https://www.facebook.com/events/1444811342410055/?fref=ts och läser mer om White Christmas!
Det kommer att bli magiskt roligt och jag och Åsa är sååååå peppade! Häng på låset innan det är för sent! Vi vill ju att just Du kommer! :)
 
Nu säger jag som min kollega som också sitter och jobbar: "Nä nu jävlar - natt!"