In the air!

Passar på att blogga från luften eftersom vi flyger Norwegian! En alldeles fantastisk vecka (6 dagar) i Rom är över och nu känns det bra att åka hem! Vi är nöjda och längtar hem till jobb och ordning! Ja, jag behöver också äta lite nyttigare för att komma i form igen! Och motionera... De långa promenaderna i raskt tempo verkar inte ha gjort någon större skillnad - men det ska ju vara så här när det är semester!

I morse steg vi upp, packade ihop och gick bort till en taxistolpe som låg 150 m från lägenheten. Perfekt! Fast pris 48 Euro var heller inget att säga om för de tre milen till flygplatsen. Skönt att göra det enkelt för sig.



Därför åt vi frukost/lunch när vi kom fram och hade checkat in. Varma mackor med mozarella och parmaskinka var inte fel. Men det bästa och mest nödvändiga är som vanligt:
 

Kaffet! Jag svepte två snabba koppar och tog sedan en tredje... Haha! Vi fick gott om tid innan planet skulle gå men det är skönt. Vi hade tagit till eftersom taxiresan in förra veckan tog sådan tid p g a trafiken. Nu kunde vi strosa runt och titta på folk - och andra tittade säkert också på oss...


Ja, en del åt upp mig med blicken... Haha! Man ser ju vad han tänker: "What if..." Och jag tänkte: "Not if..."


På planet till slut! Nu är vi laddade för en lång hemresa där Oskar och Lisa möter upp i Luleå! Hade gärna tagit med dem hem men de ska jobba/skola imorrn och kommer sedan hem över helgen! Skönt! 
 

Nyss var vi någonstans över Alperna och var vi är nu har jag ingen aning om. Ska luta mig tillbaka en stund och ser fram emot att komma hem!
 
 Vi ses!