Härlig avslutning!

Startade upp med att åka till teatern och jobba några timmar med den norrländska passionen! Fortsätter jag så här är jag väl i nån livsfarlig toppform framåt våren! Haha! Nåja, det är i alla fall fullt upp och nu gäller det också att få ihop en budget som ser ut att kunna stämma hela vägen. Inte lätt med så mycket människor och föreställningsdelar inblandade. Tur att jag kan bolla lite ekonomi och teknik på teatern.
 
Jag borde också ha renskrivit lite texter från igår men det blir nog inte av ikväll. Jag ville ju ila hem för att också hinna träna - särskilt roligt var det idag eftersom Anki är tillbaka från sin fantastiska resa! Vi har saknat dig! 
 

Efter ett skönt pass får ni här nån form av indisk bild på hela gänget! Tack för ikväll! Det var bara för härligt!

Och sedan hade jag lovat att åka till syrran som är gräsänka ett par dagar. Jag förstår precis hur tufft det kan kännas ibland med två småbarn så det är skönt att kunna vara ett stöd då och då! Jag menar, man får ju myyyysa också! Och lillebror reagerade ungefär som storasyster:


Oh my God! Är moster här igen? 


Max var på ett synnerligen gott humör och här undrade jag vad han hade hittat på eftersom han såg så nöjd ut? När jag kände värmen på magen så förstod jag - och då hade den söta pojken kissat färdigt! Haha! Tur att jag hade med mig ombyte och att jag inte hunnit duscha...


Ja, det är skönt för mamma att också hinna sitta med My och mysa! Här lyssnar de på musik och My är väldigt konfunderad över hur någon kan få sitt hjärta krossat... 

Och jag fortsatte att prata med Max. Jag kämpade länge och frågade till slut om han inte hade tänkt ge mig ett leende...


"Självklart! Varför sa du inte det från början?" Haha! Sååå söööt bebis!

Avslutade med dubbelmys innan sängdags! Känner mig lycklig och priviligierad som får ha både syrran och de här fina barnen på nära håll! Tack för att jag fick komma!

Nu är det bara sängen som återstår och jag tror jag tar en bok med mig och lägger mig. Lång dag och ganska slut - bäst att ladda batterierna inför morgondagen! Sov gott alla!