Egen tid!

Bra jobbdag igen men otroligt trött efter den lååånga gårdagen! Lite seg morgon men sedan igång med textskrivning och jobb med White Christmas. Jag får verkligen tänka till så att jag fördelar gracerna hyfsat jämnt mellan de båda projekten!

Lite ärenden på eftermiddagen och sedan valde jag bort en After Work-inbjudan till förmån för välbehövlig träning! Är man tråkig då - eller bara smart? Haha! Ja, det blev i alla fall ett pass Core och ett pass Indoor Walking! Jag behövde verkligen lite egen tid!
 

Sjukt nöjd med mig själv när jag var klar! Om ni tycker det ser ut som om jag tar den här bilden när jag kör bil så är det helt korrekt... Inte att rekommendera kanske... Men glad!

Jag är egentligen mer nöjd med mig själv nu för tiden. Inte alls självgod - men jag börjar tycka att jag faktiskt då och då är ganska helt OK. Inte bäst på något men ganska bra på många saker. Det är stort att erkänna - men framför allt att känna! Man gör ingen skada men mår ganska bra - och det är ju huvudsaken!


Och eftersom jag kände mig både glad och lite kramsjuk efter träningen så åkte jag förbi några kärlekar på Läkarvägen! Här hade My fått besök av faster Fanny! Kul att ses igen - det var verkligen länge sedan!

Och jag har längtat efter My! Det berättar jag också för henne - kanske onödigt många gånger... "Det där har du redan sagt två gånger!" var hennes kommentar... Haha! Och eftersom jag kom precis när den jättegoda köttgrytan var klar så fick jag också middag! Tusen Tack!
 

Och så hann jag mysa lite med lillebror! Han blev en månad igår och väger nu nästan fem kilo. Käkar och växer, käkar och växer... Men han insåg nog att det inte skulle bli så mycket mat hos mig...


Även om urringningen var djup så gäspade han stort... Haha!
 
Härligt att träffa syrran och hela goa' familjen! Avslutade sedan kvällen med att gå på ett bra möte och sedan hem för att sätta igång lite tvätt! Tänkte blogga också innan jag gick och duschade men när jag satte mig vid datorn satte jag också foten rakt i en kattspya... Jättefräscht... NOT!
 
Nu hade jag tänkt jobba ett par timmar till eftersom maken ändå jobbar kväll men det lutar åt att se Skavlan och har man väl landat i soffan är det lite knepigt att komma sig upp igen... Det är ju en dag imorrn också! Ha en bra kväll alla!
 
 
 
PS. Kan ni förstå hur Norges befolkning agerar när de efter Breiviks illdåd förra året inte omväljer Jens Stoltenberg (som skötte sig med den äran och då stod för de kloka värdena) utan istället väljer in ett fascistiskt parti i riksdagen? Det kan i alla fall inte jag...