Samma sak...

Inte mycket nytt idag... Samma upplägg som gårdagen med enda skillnad att jag ägnat mig åt White Christmas. Passionen har fått ett par mail men det är också allt. Nu börjar dock Emma vara på plats (ja, hon kan justera sig själv under veckan!) och jag ska sätta mig och plugga text resten av kvällen.

Imorrn blir det rep på Folkparken (längtar!!) och sedan avfärd till Umeå för information på kvällen. Blir en lång dag men det kommer att gå som ett hejsan! 
 
Snart... Wow! Ja, ni märker ju hur jag peppar mig själv men det är viktigt att komma ihåg att det här är det roligaste jag vet! För det är det - även när det är mycket jobb! Sedan har vi ju god hjälp under själva showen av två (själv)säkra kort:
 

Den gröna...
 

...och leoparden! Ja, jag tror nog att de längtar ännu mer!
 
Och nu fick jag just ett bakslag och måste sätta mig med bildspel även till vår egen show... Nääääeeee... Ingick inte i planerna... Å jag som hade tänkt sjunga nu... Ser ut att bli en lång dag även idag. Bara att jobba vidare!
 
Men ikväll är det sista avsnittet på "Bron" och det ska jag inte missa! Utmärkt serie! Och er andra träffar jag väl på Folkparken fr o m fredag? 29, 30 nov och 6, 7, 12, 13, 14 december är det White Christmas med julbord och partyband! 0910-101 62 för biljetter och bordsbokning!
 
 Synes! :)