Ljushuvuden...

I normala fall brukar vi gå runt på gravarna den här dagen, tända ljus och minnas våra nära och kära som gått bort. Idag tog maken ansvaret och jag blev hemma med Åsa för att fortsätta jobba med föreställningen. Ibland får man omprioritera! Just nu är det här något vi verkligen måste hinna så vi fick lov att vara ljushuvuden själva!
 

Vore ju kul om vi kände oss så här glada och spjuveraktiga även 29 november då vi har premiär!

Och det blev en sååå bra dag! Vi har hunnit massor - renskrivit alla anteckningar från gårdagen och fått oss ett manus! Som vanligt saknas lite text men det är mest våra figurer Emma och Belinda som måste skriva färdigt och vi har nog tjatat... Haha!

Vi hann också med en fransk frukost med allehanda godsaker som parmaskinka, frukt, yoghurt och brieost - OCH chokladfyllda croissanter... Jag VET att det inte är nyttigt men det var ohyggligt bra för kreativiteten... ;) Fast vi fick ju våra beskärda del av påfyllning igår:


Både Åsa...


...och jag! Fina Max! 
 

Och fina My! Jag hann knappt ta några bilder av henne igår. Hon hade full rulle med alla gäster och det blev heller inte jag som valdes ut att läsa godnattsaga. Hon är rättvis och fördelar sina gracer den söta ungen! Men vi hinner ju träffas ofta i alla fall!

Och det var en kanonbra dag och härlig kväll igår. Tack än en gång alla! Idag är jag däremot glad över att inte behöva träffa så många. Vi var trötta i morse och valde att starta upp jobbet utan att lägga någon onödig tid på piffning. Effektivt och bra! Nu ska jag se om kvällens lax är klar i ugnen och sedan blir det nog TV-soffan och "Så mycket bättre" med Piteås ljushuvud Bo Sundström! Kan bara bli bra!