I'm back!

Herregud vilka dagar det blir... Hade vi haft råd skulle vi naturligtvis lagt ut jobb på andra men som det är nu får vi göra det mesta själva vilket innebar att jag satt till efter 01.00 i morse med bildspel till föreställningen. Sedan ville inte kroppen slappna av förrän ett par timmar senare... Men vi hade sovmorgon idag och det var oerhört skönt. 

Igår var det rep hela dagen och vi började med möte med arbetsgruppen! Först och piggast var inte helt oväntat Mie från Food:
 

Ett underbart kunnigt och glatt energiknippe - i tomteluva! Fy fasen vad glada vi är att vi har dig med på tåget! 


Och här är nästan hela gänget! Vad säger ni? Girlpower! Här finns massor med kunskap och samarbetsvilja och vi skulle inte vilja ha det på något annat sätt! Åsså har vi ju Peter! Han får räcka till för oss alla!
 

Idag har vi dragit igenom de olika passen och vi var väl inte alltid helt överens... Haha!


Men jag fick mycket beröm av My som tyckte att jag var "jätteduktig"! Puss på dig sötnos och tack för att ni kom allihopa! Längtar efter att träffa er lite mer ordentligt. Men nu är det som det är.
 
Ikväll är Folkparken upptagen med Stand Up och vi ber till Gud att vi aldrig ska bli lika diviga och dryga som den man från Live Nation som härjade runt i lokalen idag... Det slutade med att vi fick ge järnet och köra igenom på kortare tid än planerat eftersom de skulle in och soundchecka tidigare än vi avtalat... Vi kände oss som "åtslappe'" från landet... Huga!
 
Helt färdiga var vi nog när vi satte oss på var sin toa och bara pustade ut efteråt. När vi kom ut hade vi (båda två!) tappat tron på oss själva och börjat fundera på om vi verkligen skulle stå på scenen över huvud taget... Det blev en kort depp men när vi båda insåg att vi tänkt samma sak så började vi skratta tills vi grät... Det är oerhört befriande att få jobba med en så nära vän som Åsa! Mycket kärlek! 
 
Nu har jag jobbat med bilder även ikväll och jag kommer förmodligen ändå inte att vara nöjd. Ska läsa på mina texter nu så att jag kan det jag ska göra när det blir genrep imorrn... Det är tur att vi har roligt! Wish us luck!