Förlåt!

Konstig dag. Började med att få kritik för att jag lagt upp en bild på bloggen utan att fråga... My bad! Förlåt!!! Jag är ju lite(?!) impulsiv och när jag är mitt uppe i mina glada bloggrapporter och då går det fort... För fort! Om det är någon fler som känt sig felaktigt publicerad så får ni gärna höra av er så tar jag bort bilder. Jag ber ännu en gång om ursäkt och lovar att fråga bättre nästa gång!

Sedan fortsatte dagen i ett ganska dämpat tempo. Jag gillar inte att göra andra besvikna och slår hårt på mig själv när jag gjort fel. Kanske skulle jag ha lagt mig igen för det blev inte så mycket bättre... Bytte till slut fokus och åkte ner för ett pass Indoor Walking till lunch! Sjukt uppfriskande! (Kan nåt förresten vara sjukt uppfriskande?) och så roligt att träffa både Anki och dagens pådrivare Kicki!
 
Sedan blev det en heldag vid datorn där jag naturligtvis råkade skicka lite felaktiga mail och göra några andra mindre lyckade lösningar. Den misslyckade känslan bet sig fast och jag skulle nog ha gett upp och gjort något annat istället. Haha!

Men det kommer ju nya dagar och ikväll fick vi främmande av våra kompisar som bara dök in på en kopp kaffe. Såååå trevligt! Jag gillar när man åker till varandra och dricker kaffe! Enkelt och opretentiöst men så kul att bara träffas och surra en stund! Och när de åkte så hade mitt humör återgått till normalläge. Not bad!
 

Tittade igenom telefonen och avslutar med den här bilden till Oskar. Både Ulf och My trivs i ditt gamla rum! En av dem ställer in kanaler på TV:n och den andra spelar några låtar på Ukulelen. Gissa vem? Haha!

Ser fram emot en ny och bra dag imorrn! Det är fullt upp hela november och jag är glad att jag insett värdet av träning och rensning av skallen utemellan. Förr strök jag alltid sådant först ur agendan och då vet jag ju hur det slutade. Tror att jag, trots hård självkritik, ändå är snällare med mig själv idag än jag var för 10 år sedan. Det är ju alltid något! Och ikväll har vi fått biljetter bokade till David Lindgrens julkonsert i Kusmark Kyrka. Ska bli en bra inledning på julen där jag ser fram emot att få samla familjen! Nu ser jag dock mest fram emot att krypa ner i sängen!