Slitsamt...

Den var här igen... Hoppas inte att det är sista gången. För säkerhets skull utnyttjade jag den till max! Ja, ni fattar. Soooolen! Älskar att vara ute när det är så här underbart vackert! 
 

Björkar mot blå himmel! Lovely! Eller ska jag kanske reprisera VK:s rubriksättning för några år sedan: "Säkert vårtecken - Björklöven utslagna!" Haha!

Utsikten åt andra hållet var kanske inte lika vacker men jag tog mig i kragen (eller i foten) och gjorde en oerhört behövlig fotvård ute på altanen! Resultatet:


Fötterna! Det här kanske är lite äckligt?

Det där med fötter väcker ju blandade känslor. Jag minns när vi skickade julkort av våra bara vinterfötter med "God Jul" skrivet på tårna - det var inte helt uppskattat... Samtidigt kan ju fötter vara något oerhört sensuellt för andra. Mina är nog inte särskilt snygga och ni ska vara glada över att jag inte visade upp hälarna... Haha! Men nu är de i alla fall omhändertagna, slipade och mjuka som babystjärtar! Jaa, typ...


I eftermiddag fick jag spontanbesök av Anna som kom och drack lite kaffe - ute i solen! Ja, hon gillar också den! Och jag gillar både henne och den! Jag tycker att man har blivit sämre på att hälsa på och dricka spontankaffe. Det är ju väldigt trevligt!

Lite jobb och naturligtvis också träning ikväll där jag svettades floder under Ankis hårda ledning! Jag älskar den! Visst skulle man kunna träna hemma - men när någon jagar på en så ger man mer! Nu ska jag gå igenom lite mail och förbereda för morgondagen och sedan kanske se lite TV. Har mycket som jag ska hinna imorrn så jag hoppas nästan att det är lite mulet. Men bara nästan... Haha!
 
Njut av den här tiden om ni kan! Den är ju bara nu!