Klämdag...

Vad har jag klämt in nu då? Jo, igår afton hängde jag med ungdomarna på sportaffären och lyckades klämma in min lekamen i en ny bikini! Not bad! Eller "För bad" kanske det ska vara! Haha! Ja, helhetsintrycket är väl "bad" men ändå inklämt och klart på något sätt! Jag kommer i alla fall at kunna sola och bada och det räcker! 

Måste fråga varför det aldrig syns några "bullar" på sidorna där bikinibyxorna slutar när man kikar på bilder i kataloger? Fick t o m en länk på mailen med en sida för extra stora storlekar (!) (hur vet de?) och där var det minsann modeller som var större än mig! Utan bullar... Va? Photoshop måste ha varit igång! Måste lära mig mer om det där programmet. Haha!


I morse fick jag besök i sängen precis när jag skulle stiga upp och med en sån här go kisse inklämd bland täcken och filtar så är det svårt att komma sig igång... Men jag var ju tvungen. Hade både frukost och träning att tänka på!

Först åkte jag och Oskar iväg för att köpa present till Lisa som fyller år på söndag! Vi ska fira henne imorgon kväll och det ska bli så trevligt!
 

Idag har hon använt en av sina presenter från föräldrarna och färgat håret! Lite ljusa slingor kvar av hennes eget hår. Så fiiiiint! Oskar har just sett en kråka eller nåt men det stör inte en modell och hennes fotograf... Haha! Vi tog också en match i Yatzy och så här glad blir man när man får fem sexor när man spelar "tvångs":
 

Galen? Typ!
 

Har också rensat frysen, för att få plats med allt kalvkött jag ska hämta, vilket ledde till att jag nu också har kokat lingonsylt. Man måste ju ta upp lite saker för att få plats med andra. Jag är verkligen som en hamster när det gäller frysvaror...
 
Och ikväll blir det hämtmat från Pairats! Ska bli gott att klämma i sig lite Thaimat som omväxling!