Kanooooondag!

Fint väder, glada människor, bra samtal, givande möten, gott humör! Kort sagt en kanondag! Jag sitter och känner mig riktigt nöjd! Detta tillstånd gör ju att jag i vanlig ordning också undrar vad det är jag då har glömt... Haha!

Nåja, nu ska vi inte vara pessimistiska! Började den här dagen med roligt samtal om ännu ett uppdrag den här veckan! Känns som om det börjar lossna nu och jag längtar efter att möta publik varje dag nu framöver. Det känns gött! 

Sedan ilade jag iväg på 360 för ett lunchpass Indoor Walking och det var precis lika svettigt som jag hade trott! Träningsvärken i gäddhänget gjorde sig också påmint. Men "he ska ju kännes"...

Hem för en snabbdusch och fix innan jag skulle få besök av finaste Åsa som är hemma ett par veckor! Såååå roligt att ses igen! Ja, det händer ju annan tid att vi inte ses på en månad - men nu blir det så definitivt när hon är i Frankrike och därför saknar jag nog henne ännu mer. Hade gjort en snabb kycklingsallad på förmiddagen så vi åt lunch i solen och började vårt planeringsarbete inför hösten! Nice!
 

Sedan hade vi bokat in ett möte med den här fantastiska människan; Sofia Andersson Lundberg! Just hemkommen efter en dryg månads slit med schlagerfestivalen i Malmö var hon ändå i toppform! Hon blev lite trött på att jag tog bilder men jag är ju av naturen olydig...

             
Ja, ni ser ju själva hur söt hon är! Man måste ju...

Och naturligtvis la hon också beslag på kameran för att dokumentera:


Jag och min fina kollega Åsa! Back together i eftermiddagssolen! Bra möte med mycket intressanta planer som ni nog kommer att få höra mer om framöver!


Sedan larvade vi oss och tog lite nya bilder till vår kommande produktion! Eller?


Nja, jag vet inte... Vad ska den då heta? Livet på en pinne? 


Hyfsat positiv stämning var det i alla fall! Eller galet glad! Haha! 


Vi avslutade i alla fall med att fira våra idéer på en känd hamburgerrestaurang där vi klämde i oss en Lyxshake! Ja, vi tog bort grädden på toppen så den måste väl vara i det närmaste hälsosam? Nähä? Fast egentligen bryr jag mig inte - den var bara så god och vi var så väääääärda glass i solen!

Hem igen, vinka av Åsa, lite fix och sedan iväg på nästa möte som också var väldigt bra och insiktsfullt! Kände mig oerhört harmonisk och tillfreds när jag åkte därifrån så jag svängde förbi Lisbeth på vägen hem!

Här är vi - glada och coola på hennes härliga balkong!

Hon fick mer besök så vi hann också var smakråd till Mona som skulle välja glasögon. Svårt med många snygga bågar - men vi var ärliga och lämnade henne med de svåra valet mellan de två bästa... Glasögon är kul men svårt eftersom man ju måste ha dem ett tag då de är hyfsat dyra... Jag prioriterar gärna den kostnaden eftersom de ju blir som ett smycke.
 
Tack alla glada som jag stött på idag! Nu blir det bara att softa lite innan det är dags att nanna kudden. Ser fram emot en lika bra dag imorrn! Tjolahopp!