Djuriskt...

Kul träningspass ikväll! Ja, det ju är alltid roligt med det här gänget. Idag fick vi också skriva lappar och föreslå övningar för muskelgrupper som vi ville lägga lite extra krut på. Det höll på att ta musten ur oss helt eftersom många hade skrivit triceps och mage. Haha! Inte så märkligt kanske i dessa bikinitider. Man är ju sällan nöjd även om många (alla andra?) i gruppen inte alls har något överflöd!
 
Men det blev djuriskt jobbigt! Tänk er att ge järnet i tre minuter och sedan dra en lapp med samma övning igen... Det kommer att kännas imorrn - särskilt på vissa ställen.
 
Men som rubriken anger så blir det inte bara djuriskt jobbigt idag - utan även mer djur! Jag har ju flera gånger sagt att Skrållan verkligen är makens katt. Hon följer honom överallt och ikväll blev det än en gång rätt påtagligt. Hon ville inte gå ut så jag öppnade dörren och stod länge och väntade... Till slut sa jag sa att Ulf ju redan var ute. Då gick det bra!
 

Hack i häl... Hon leker verkligen följa John och han testade henne flera gånger. 


Här vände han om och tittade ner på någon tänkt sak och sa: "Vad är det här då?" Hon kom som ett skott!


Ja, hon kunde ju inte riktigt förstå vad han tittade på men stod artigt kvar...


Sedan gick han iväg. Och hon också. Man kan väl säga att hon går fot...


Och då måste man ju också få lite beröm! Jag lockade lite på henne för att se om hon också skulle komma till mig?


Icket! Hon la sig platt! Som om hon skulle ut på jakt, eller som om hon och Ulf skulle spionera på mig... Haha! Ja, jag väntade ett tag...


Men då gick maken in... Och hon också... Haha! Hon är verkligen vansinnigt rolig! Eller så är vi bara alldeles för barnsliga! Och då tycker jag nog att det är helt OK! Bättre att ha roligt när man kan!
 
Nu har jag ätit sen middag, degat i soffan och ska äntligen kravla mig iväg till duschen! Och sängen! Imorrn kommer Åsa hit och det ska bli såååå roligt att träffas igen och börja planera inför hösten! Djuriskt kul faktiskt!