Snor i skallen?

Inte är jag riktigt i ordning ännu... Tog mig i kragen i afton och duschade, klädde om och fixade till mig bara för att hämta ett paket på Moröhallen. Kände mig lite piggare en stund men det gick rätt snabbt över... Åkte sedan upp på Solbacken för att gå på Apoteket och därefter stegade jag in på Ica Maxi, tog vagn, scanner, påsar och började traska runt i affären... Men hallå! Vad gjorde jag där? Jag handlade ju igår? Eller gjorde jag det? För vad var det jag skulle köpa nu?

Ja, efter en stunds traskande så kom jag på att jag ju tagit upp kött till en gryta och att det förmodligen var rotsaker jag hade tänkt köpa. Men kanske inte två kassar... Och varför gjorde jag inte det när jag ändå var på Moröhallen? Lite rörigt är det i huvudet... Får nog inse att jag är sjuk fram till söndag då jag bokat in en del möten.
 
Fast imorrn har jag tänkt mig på Jazzcafé på Coasters 13.00 om jag känner mig bättre. Om jag nu kommer ihåg att jag ska dit... Eller åker på rätt ställe... Haha!


Måste ta in en bild så att ni ser att jag lever... Lite dimmig och blek men på bättringsvägen!
 
Och nu puttrar grytan på spisen. Köttet ska ju koka ett par timmar innan grönsakerna ska i så det tar en stund. Tur att maken kommer hem vid 22.00 ifall jag skulle glömma vad jag håller på med. Snoret måste ha fyllt hela skallen...
 
Vad det var i paketet? Jooo, en klänning som jag glömt bort att jag beställt! Haha!


Superfin på! En riktigt glad överraskning för en trött hjärna! Nu har jag också syndat och ätit lite lättglass samtidigt som jag surrade med sonen. Ska bli såååå roligt att de kommer hem över påsk! Jag skriver upp det här i bloggen så att jag inte glömmer bort det...
 
Ses pigga och fräscha imorrn!