Inga skidor!

Lyssnar på sportintervjuer på TV:n där man förbereder sig inför morgondagens Vasalopp. Känner inget sug! När det gäller den här tävlingen så tycker jag nog att den gör sig bäst just på TV! Gärna träning men längdskidor har aldrig varit någon favoritsysselsättning. "Men testa!", säger alla som åker. "Du måste prova när du har fått hjälp med bra vallning! Då är det hur roligt som helst!" Ja, ja... Tjata på ni. Jag tittar ut och blir ännu mindre sugen idag!

Det snöar! Och blåser! Vi hade tänkt basta ikväll men jag vet inte...

Kändes inte roligt att gå ut och skotta upp gången heller...

Kändes inte särskilt roligt att gå ut över huvud taget...

Brrr.....

Tror vid närmare eftertanke att jag fortsätter med städningen av garderoberna! Det behövs! Och nej, det beror inte på att jag gått ned en massa kilon och därför fått för stora kläder! När det gäller min viktnedgång påminner jag ganska mycket om dagens Schassen i dagens "Knasen":

Funkar! Haha!

Blir nog till att laga lite god fisk och bara ta det lugnt i afton. Lite mello ikväll och kanske lite träning innan. Maken har dragit hem ett hemmagym som jag känner att jag måste testa. Upp på sadeln igen! Men nej, inte på skidorna!