Helt störd?

Undrar om jag är i en tillfällig svacka eller om mina toppendagar är över? Helgens bastubad var ju hur härligt som helst men precis som vanligt utlöser detta en förkylning om man har en sådan i kroppen. Åtminstone för mig. Nu är den på väg ut... Snorig och tät i skallen men ingen feber så det går nog över rätt snabbt. Lite störande dock...

Kunde ju inte avstå träningen idag heller men valde klokt nog bort ett av de två planerade passen. Tror inte att jag hade pallat 45 min Function och 45 min Indoor. Det senare fick räcka och jag kände mig faktiskt piggare efteråt! Det kanske är som Fjällström brukar säga att "ondschka ska ut"! Haha!

Eftersom min intensiva träning inte gjort så stor effekt på vikten så ska jag nu börja räkna kalorier. Typ. Jag vet inte hur hård jag kommer att vara men jag börjar väl i alla fall! Därför blev det också en lätt lunch efter passet:


Makrill, avocado, kokta ägg och hårdbröd - ca 500 kalorier. Ja, vad ska man säga? Tar väl till Timòn och Pumbas uttryck i "Lejonkungen": "Slemmigt men mättande!" Haha! Nej, det var faktiskt helt OK - men inte mer.

Ja, vad är det mer som dalar i min tillvaro? Antalet besökare på bloggen har börjat återgå till det normala - men det stör mig inte så mycket. Jag skriver ju här mest för min egen skull och är glad att så många ändå läser!

All Indoor walking är också inställd i helgen och jag hade planerat in ett pass både fredag och söndag. Det skiter sig ju kraftigt... Måste hitta på något annat istället. Kanske börjar springa igen? Avvaktar dock förkylningsutvecklingen till på fredag (och vädret!). Alltid blir det nåt! Jag har ju liksom fått upp ångan nu och känner mig lite "halv" om jag inte får träna. Man kan ju undra om jag har blivit lite störd? Fast det kan jag nog vara på fler än ett sätt:


Läste en artikel på nätet ur tidningen "Metro" där det står att skryt om alltings förträfflighet på nätet tyder på en störning... Haha! Tur att det inte går så bra för mig idag då? Annars kan man ha antisociala personlighetsdrag... Jeeeezus! Men jag tycker ju inte att jag skryter. Jag är istället oftast glad över de fina människor jag träffar och de roliga saker som händer i mitt liv! Det kan väl inte vara särskilt stört? Men om skryt är en störning - vad har då de negativa gnällputtarna för diagnos??? Eller menar man i studien att dessa är normala? Nja... Bättre att vara positiv, tycker jag - men ärlig!


Måste bara ta in den här Instagrambilden som avslutning på dagen. Den får representera en annan rolig "störning" i familjen.

Skrållan är ju en rolig kisse och älskar att "hjälpa" maken med olika projekt. Hon är sällan längre än en meter ifrån honom när han är ute, och bygger han något så står hon längst upp på stegen eller på själva bygget. Hon är en mästare på att balansera på spaljéer och annat. Hon älskar också, precis som sin husse, att läsa kataloger och reklamblad. Det gör maken gärna på golvet (nej, han har inga problem med knäna!) och Skrållan brukar ligga nånstans mitt i! Haha! Man undrar ju vad det är som lockar i Jula-katalogen?

Nej, nu tycker jag att det känns ganska bra även om snoret rinner. Den störningen får man nog ta då och då och det måste vara minst ett år sedan sist. Var det skrytigt att skriva så? Nej, bara ärligt! Nu ska vi hålla tummarna för AIK!