Grillat...

Grillat är godast säger en känd hamburgerkedja och ikväll är jag nog benägen att hålla med! Nu blev det kött istället för burgare men gott är det i alla fall!


Räcker bra med sallad och lite ost till för att jag ska vara nöjd! Minimal matlagning, maximal sommarkänsla! :)

Sedan blev det film. Gick igenom kanalutbudet och insåg att vi inte sett "The descendants" med George Clooney. En riktigt bra film! Lite annorlunda dramakomedi om en man som måste "börja om", eller snarare "börja på nytt", när det gäller relationen till sina döttrar när deras mamma hamnar i koma efter en olycka. Stark och fin på samma gång! Och Clooney är inte bara snygg... Haha! Nej, skämt åsido, han är en bra skådis som gjorde en människa av den här karaktären.

Hela den här kvällen har vi hängt i TV-soffan och just precis sett ännu ett avsnitt i serien "House of Cards" som är otroligt bra! Just det här avsnittet var kanske inte det bästa men jag gillar verkligen den här serien!

Hade också tänkt titta på veckans avsnitt av "Skrotarna" som jag missade i onsdags. Man vill ju gärna se "bajsmonstret"... Haha! Nu är det snart slut och i sista och avslutande avsnitt 10 så ligger jag själv lite pyrt till... Spännande!


Ted Kjellson är ju en regissör med barnasinnet och fantasin i behåll och det tackar vi för. Utan hans kreativa idéer hade den här serien aldrig blivit av. Nu har han också byggt alla avsnitt i lego! Här har jag lånat bilden från avsnitt fem från Skrotarnas Facebooksida. Vattnet blir ju förgiftat och borgmästaren håller tal till folket. Ja, det är alltså jag som står vid podiet längst ned till höger. Jooooo, jag har Elvisfrilla! Han är för rolig den gode Ted!

Nu blir det inte mer idag! Sov gott alla glada!