Oh what a night!

Det här kan vara det bästa jag har gjort! Vilken magisk kväll! Och jag har fått så mycket beröm att jag nästan sitter och är generad... Ja, samlar man ihop nästan 300 underbara människor så kan det väl inte bli annat än bra? Kärlek till er alla som var med!

Nu är klockan snart 03.00 så någon utförlig rapport kommer ni inte att få förrän imorrn. Jag kanske måste unna mig lyxen att sova lite och slippa känna stress inför morgondagen. Det underliga är bara att jag sällan känt mig så lite stressad inför ett stort event... Det fanns ingen tanke på misslyckande nånstans - och det mycket tack vare alla fantastiska medarbetare jag omgett mig med! Stort Tack till alla!!!
 
Just nu får ni bara en bild från den goa stämningen på festen! Här är jag tillsammans med några av de norska gästerna!


Att temat var vitt och silver förstår ni säkert och det blev bara så häftigt med alla människor som själva blev en del av dekoren!
 
Skön stämning från början till slut!
 
Återkommer imorrn! Nu måste jag lägga mig i sängen och njuta av att ha genomfört ett helt fantastiskt event!