Midsommarafton - 4

Ja, nu fortsätter jag bloggandet! Vi har just varit nere på stranden ett par timmar och myst i solen. Hinner väl inte publicera bilder från dagen förrän imorrn... Nåja, det får gå det också även om det är emot mina principer. 

Efter maten klädde vi oss och gick för att spela en runda minigolf på den nya banan som öppnades igår. Såg rolig ut på håll i alla fall. Kommer bara ihåg hur arg man kan bli när man spelar minigolf men tydligen har tävlingsnerven lämnat mig helt. Det gick verkligen inte bra - men jag har aldrig brytt mig så lite. Det roligaste är ju som alltid spelet!
 

Mycket kullar och stenar! Här är det dags för puttning!


Men hallå! Vem tog bild av mig när jag hamnat i bunkern? Nu kan ju alla tro att det här var ett vanligt läge? Tråkigt - även om det är sant! Haha!
 

Maken såg glad ut! Tacka fanken för det eftersom han hade sån tur...
Ja, ja, skicklighet då!


Marika slår ut och i bakgrunden har polisbilarna samlats för att ta hand om orosmomenten... Och nej, det var inte vi som var stökiga! Jag var inte ens högröstad! Haha!
 
Kungen av minigolf ser ut över sitt lyckade slag...
 
Stilstudie.
 

Och här skulle man slå över ett vattendike. Gick fint! För Carina!
Hur det gick för mig? Nja...


Finns det ett vattenhål ska man väl besöka det? Haha! Rent generellt tog jag i lite väl mycket. Jag vet väl inte hur enormt stark jag har blivit... Maken visade mig en skylt på banan:


Kan den vara uppsatt för min skull? 

I slutet fick man slå över en modell av den nya E4-dragningen i Sundsvall där man just nu gör den som en bro över stan. Ska bli intressant att se hur långt de har hunnit när vi åker hemåt imorrn!
 
Nu pratas det om att ta en runda till på banan. Jag fortsätter bloggandet och återkommer snart igen!