Jobb å kalas!

Tröööööööött... Så sjukt trött. Men jag steg upp, drack kaffe, gav upp och la mig en stund till vilket gjorde att jag både kände mig mer trött och mer utvilad... Struntade i alla fall i vilket och åkte ner för ett pass Indoor Walking till lunch. Det piggar upp den allra tröttaste!
 
Jag fick också en present från en väldigt kär vän idag och den gjorde mig sååååå glad!
 

Jättefin liten mjölkkanna/såskanna från Gerberaserien! Jag som har mjölk i kaffet älskar den redan! Tusen Tack! :)


Sedan fick jag så underbart middagsfrämmande: My med hela sin fina familj!
 

Och min fiiina vän Anna som hade med sig blommor och också stannade på mat. Så kul!

Det blev en snabb lösning idag eftersom jag inte kom hem från mina möten förrän halv fem... Men jag hade färdiga kycklingspett i frysen som vi slängde på grillen, lite färska korvar gick samma väg och en snabb potatissallad räddade aftonen! Till dessert testade jag ett recept jag fick igår och gjorde bananplättar! 1 banan, 2 ägg och 1 msk cocosflingor blev plättsmeten. Jag tripplade lite av en del och tog 3 bananer, 4 ägg och 3 msk cocos + lite salt. Det blev en fin plättsmet som jag stekte småplättar av. Till detta rysk yoghurt blandad med hallon/blåbär! Ja, det var nog nyttigare än tårta och smakade helt OK!


Och My fick låna kameran en stund för att bl a dokumentera sina fina föräldrar på deras andra bröllopsdag! Söta! Och bra bild My! Ja, hon tog även bilder på oss övriga:


Monica med mustasch av en plastslang! Salvador Dali? Kanske inte lika söt... Haha!


My med samma slang! Lille Skutt? Haha! Ja, hon är ju söt vad än hon gör den här ungen! 


Och här ser ni en perfekt nolla! Inte flickan utan slangen fattar ni väl! Och hon räknade friskt alla deltagare vid middagen, antal skedar och tallrikar. Upp till 10 är inga problem och jag blir imponerad hela tiden!


Inte är hon snål med kramarna heller! Ulf fick också sin beskärda del! 


Malin hade med sig fina blommor från mamma och pappa! Älskar Gerbera!


Och Anna hade med sig Lejongap och krysantemum! Älskar vita blommor! 

Så nu njuter jag av alla vaserna och alla fina presenter! Det var högst lönsamt att fylla 51 också! Men mest roligt är det ju att så många kom ihåg min dag - och det får man väl tacka Facebook för! Tror knappast att jag skulle ha fått flera hundra gratulationer annars... Men till syvende och sist är jag väldigt nöjd med allt firande och ser nu fram emot nästa år. Då tror jag kanske att jag ska fylla 26! Tjolahopp!