Himmel!

Oj, vilken dag! Den har gått så rasande fort och jag har haft så roligt! Vad jag har gjort? Jobbat såklart! Haha! När man ger sig in i nya utmaningar och det inte går åt skogen direkt så är det ju kul!

Och anledningen till att jag rubricerade det här inlägget "Himmel" är väl att jag tömde kameran och ser att jag mest fotograferat uppåt sedan igår. Det har varit så vackert väder under hela maj att när det nu regnat några gånger så känns det otroligt anmärkningsvärt. Ut med kameran och fota det konstiga ljuset:


Lite märkligt igår afton!


Betydligt ljusare idag! Jag gillar den här modellen bättre så jag tog ut datorn direkt och satte mig i solen för att fortsätta.


Dator, bikini - tummen upp! Man ser dåligt på skärmen, jag vet, men det är betydligt roligare att vara ute och vi behöver ju ladda D-vitaminbehovet! Vad jag håller på med?


En egen hemsida för företaget!

Jag har köpt domänen för länge sedan och ingenting gjort åt saken. Nu kände jag att det var dags och det vore ju roligt om man kunde knåpa ihop den själv... Borde gå! Och det gör det. Sakta. Men jag lär mig saker under tiden och snart kanske jag ser mindre vilsen ut än på bilden... Haha! Har annat planeringsjobb kvar också så det det blir nog arbete hela helgen. Lika bra när maken också har jour. 


Tur att jag också har sällskap! Skrållan hänger med och ligger och myser i närheten var jag än sätter mig. Jag kommer ju på saker hela tiden och går ut och in. Under en vända så kollade jag in TV:n i köket:


Jojo! Mitt i vigseln! Såg att de sa "Ja" och "I will" och gick ut igen. Snygga och lite tagna av stundens allvar var de allt. Fast det är ju lite fuskigt att vara kunglighet. De får ju träna sig i såna här ceremonier sedan barnsben så jag antar att Prinsessan inte var ett dugg nervös. Själv minns jag dagen som den mest nerviga någonsin - högtidig och fin, men nervig!


Gjorde också ett avbrott för att förbereda maten. Blev sallad med pesto, ugnsrostad färskpotatis, mangosalsa och entrecôte från kalven vi köpte. Väldigt bra kött!
 

Och utanför uterummet sken solen samtidigt som det föll ett stilla regn. Vackert!

Nej, nu måste jag fortsätta! Jag blir lite väl engagerad när jag börjar med något nytt. Har inte ens motionerat idag men dan är ju inte slut än. Himmel vad man ska hinna mycket roligt hela tiden!