Från mulet till strandhäng!

Jobb, jobb, jobb, jobb, jobb! Då kan det ju lika gärna vara kallt och mulet... Idag var jag så inne i det jag gjorde att jag höll på att missa den trevliga lunchen som jag bokat in med avgående teaterchefen Med Reventberg! Men jag kom några minuter försenad (förlåt!) och fick en kalaslunch med många goda samtal! Hon kommer att vara indragen i ett projekt framöver så vi får nog se henne fler gånger!

Åkte hem för att fortsätta och fick plötsligt besök av Marika och Lisa som tittade förbi på väg hem från studentfirandet på torget!
 

Så jag tog chansen igen! Lisa var så fiiiin även idag och man blir så glad över att få frottera sig lite nu när ens egna gjort bort den här högtiden. 


Hon blev lite trött på mitt fotograferande - men glad! Och då fortsätter ju jag! Snyggt jobbat Lisa! Sista "ungen" i vårt kompisgäng är nu redo att möta världen!

Efter att ha harvat ett tag till så var det dags att åka och träna. Nu har vi lämnat inomhusträningen måndagar och onsdagar och den här kvällen kunde vi inte ha hittat en bättre plats:


På stranden! Vilket underbart ställe att hålla till på och vilket underbart väder det blev! Solen sken, det fläktade lite och vi kämpade på så att svetten lackade med stora stenar som vikter! Här hade man kunnat ligga läääääänge...


Tindra och Rimbo fick vara hejaklack! Anki skötte tyrann-delen! Haha! Ja, idag var vi bara två tappra deltagare, jag och Anna-Lena, men vi gav järnet i alla fall!


Nöjd som attan! Någon spinkribba blir jag aldrig - men jag mår som en prinsessa! 

Nu väntar dusch och sedan ska jag väl vara chaffis ikväll eftersom maken är på firmafest! Hoppas de har en trevlig kväll för det har i alla fall jag haft! Och den är ju inte slut ännu... Se upp där ute - jag kanske t o m åker och handlar! Haha!