Innan regnet...

Vart tog den här dagen vägen? Trött förmiddag, degade på tills jag tog en dusch - och efteråt bestämde mig för att klippa gräset eftersom det började regna... Ja, man kan säga att den duschen var ogjord...

Sedan lite fix här hemma. Vi har dragit igång så mycket röjning att man nästan inte kan sluta. Nu har jag burit bort kläder och skor, rensat i garderoben, gjort i ordning en låda till Röda Korset eller vem som nu får den. Tvättat, plockat, städat toan, plockat, dammtorkat, plockat... Ja, ni fattar. Vi är ju bara två vuxna hemma nu så det måste vara någon utifrån som sprider saker överallt... Haha!

Har också pratat med älsklingsflickan och de var på väg från Kalmar till Stockholm i kväll. Imorrn åker de norrut! Såååå kul! Men de får lite väderomslag. Från +27 i Kalmar och strålande sol... 


...till +9 och regn i Skellefteå. Men också till massor med kärlek och glädje! Hoppas att det kan väga upp det usla vädret! 

Nej, nu mot sängen! Jag läääääääängtar! Ses imorrn, pigga och glada! Då hoppas jag kunna kalla bloggen för "Efter regnet"!