Efter helgen...

Hej på er alla så här 2 kilo senare... Är det verkligen möjligt? Jooo, den obarmhärtiga vågen ljuger sällan...
 

Och här ser ni en av anledningarna! Kvinnan som äter kakor på bilden har dock ingenting med artikeln att göra... Haha! (Notera gärna männen i bakgrunden! Det är min pappa, 81, och min bortgångna fasters man, 94, som båda hör uruselt och därför har ett ganska närgånget samtal!)


Det var tur att jag fick slänga runt lite barn igår...

Ikväll ska det bli en löprunda innan jag ger mig för idag. Har ägnat förmiddagen åt städning och lite bortplockning av pant, återvinning samt en nödvändig dammsugning! När jag var klar blev jag lite rastlös och tänkte mig en shoppingtur på stan... eller möjligen ett besök hos syrran... Eller kanske en kombination!


Jodå! Här är jag framme hos familjen! Den ska ju få tillökning snart och My ritar fina teckningar till sina föräldrar där man också kan se bebben i mammas mage... Fint! Bebisen körde förresten 180 idag och kickade loss i magen så att det kändes! 


Ja, ni ser ju själva! Haha!


Ja, jag är ett tjoller men Malin är fin och snart färdigvuxen! Det här ska bli så spännande och roligt!

Efter kaffe och ett gäng meloner åkte vi tillsammans med My ner på stan för att gå till leksaksaffären, köpa lite småprylar, bebiskläder och ett par skor som jag tursamt nog fyndade! 


Och den söta prinsessan fick änglavingar och en prinsess-spira! Det blev tydligen väldigt lyckat! Hon gillar ju att klä ut sig så det här kanske kan bli nån som hamnar på scenen? Fast hon kommer att lyckas vad hon än tar sig för!

Fin dag som avslutades med kryddiga köttfärsspett och bulgur med lite sparris och purjo. Gött! Nu måste jag vänta en stund innan jag tar den där löprundan men annars är det bra! Imorrn har jag bokat in ett jobbmöte efter lunch så jag borde kanske börja förbereda mig lite... Men även om helgen är över så känns jobbet oändligt avlägset...