Vårkänslor!

Det må vara helgrått idag men jag fick ändå en sån där varm känsla i kroppen! Längtar efter vår, sol och vintervackert väder!

Kan också ha att göra med mina morgonrutiner... Spenat är värsta klorofyllet för kroppen!

Blev också glad av nya tulpaner! Vill ju helst ha vita! Och vasen var ett klipp på fyndavdelningen i lördags! Kanske inte passade bäst men det är alltid kul med något nytt!

Blev i alla fall tvungen att gå ut en sväng. Skottade lite, åkte till sopstationen och gick sedan en promenad för att få lite frisk luft och njuta av ljuset! Nu var det ju lite grått idag men va fan. Bättre än inget!

Vinterkala träd är också vackra!

En stackars klase rönnbär...

Ät inte snö som blivit gul... Tur att lekparken bredvid inte används av så många barn eftersom hundägarna verkar göra sina turer dit!

Nä, nu barkar det här inlägget snart åt skogen som ännu ett värdelöst vetande...

Black and white!

Här kom jag att tänka på min period som akvarellmålare. Det var en mycket kortlivad karriär där det svåraste ju är att utelämna det som ska vara vitt. Kanske får testa att göra den här bilden... Eller kanske ändå inte!

Bättre med lite grövre grenar! Ja, jag kanske skulle återuppta min konstnärliga bana? Det var hur som helst väldigt avkopplande!

Eller så kanske man skulle bli fågeskådare? Jag verkar ju ha fått pippi på det...


Vacker vintervägg! Tyder detta på att det är för bra eller dåligt isolerat? Eller blir det bara så här i ett visst väder? Ja, jag vet knappt.

Nu ska jag skärpa till mig, ta en dusch och åka till Mina Magiska Bakverk för en kurs i hur man dekorerar cupcakes! Nej, det är inte bra för min diet men man behöver ju inte äta alla! Fast kanske nån...
#1 - - maria:

hellre hundkiss i snön än kattbajs i sanden...