Vad-an detta?

Ja, man kan ju fråga sig vad jag har gjort för att förtjäna en sträckning i vaden...? Har ju skött mig så ovanligt bra men ändå är det något som har hänt och som gör så ont varje gång jag hoppar till på träningen... Aahhhrrrggghhh! Men jag åkte iväg och tränade i alla fall (kanske det som är felet?) och vägde in mig. Joo, det ger resutat! Har tränat fyra-fem gånger varje vecka sedan nyår och nu har jag gått ner (hör och häpna!) 2 hekto!!! Det är så man baxnar!

Min kropp kunde ju bjuda till lite tycker man... Eller bjuda bort...

Jag var t o m snäll mot mig själv till middagen och gjorde torskrygg på en bädd av morötter, selleri, lök, pakchoi och purjo. Till detta lite balsamico och lite chiliaioli! Så vansinnigt gott! Och medan detta stod i ugnen så hann jag duscha. Man ville ju vara äten och klar inför kvällens avsnitt:

Jo, jag har Skrotat på TV ikväll! Ser ut att trivas i limousinen... Haha!

Och även bakom mikrofonerna under presskonferensen! Jag gillar Hedvig Citys valspråk på talarstolen: "Det är aldrig försent att ge upp!" Haha! Nej, jag har ingen stor roll men det är väldigt roligt att få vara med och jag tycker att det blev en svinbra produktion!


Firade programmet, viktnedgången och min smärtande vad med en cupcake... Ja, jag vet att det är fel men kände att det var nödvändigt! Nu har jag frusit in de resterande så jag måste träna mycket innan jag får ta fram dem igen... Hoppas bara att jag är gångbar imorrn...

Nu blir det inte mycket mer idag. Tack till alla som besöker bloggen och ett extra välkommen till alla nya läsare! Så roligt att ni hittat hit! :)